vineri, 12 august 2016

City break la Munchen - capitala Bavariei

Abia ce m-am intors dintr-un city break la Munchen si abia asteptam sa ajung sa scriu despre experienta mea. In prima faza eram putin sceptic cu privire la aceasta vacanta pentru nu stiu nici macar o boaba de germana si ma gandeam ca imi va fi foarte greu sa ma descurc, insa totul a fost ok pana la urma. Am avut niste prieteni care au vizitat orasul, insa drumul l-au facut cu masina lor si a fost obositor, astfel ca am zis ca e mai ok un zbor cu avionul pentru ca nu mai pierzi atat de mult timp pe drum.
Orasul nu duce lipsa de locuri de vazut, iar istoria bogata este evidentiata prin cladirile vechi cu o arhitectura frumoasa. Sunt foarte multe muzee si turnuri in care te poti urca pentru a admira imprejurimile, astfel ca nu se pune problema de plictiseala in Munchen. In plus, totul este foarte curat si bine organizat, motiv pentru care m-am simtit foarte bine, stiind ca in cateva zile ma voi intoarce in tara unde nu ma asteapta aceeasi curatenie. Gasesti restaurante la tot pasul, dar si fast food-uri daca vrei sa mananci ceva rapid, iar preturile sunt foarte bune, de circa 5 euro.

Nu poti sa alegi un city break la Munchen fara sa incerci cateva feluri de bere, care intradevar are un gust mult mai placut, mai natural. Germanii sunt destul de primitori, insa putini sunt cei care cunosc alta limba decat pe a lor, dar noi ne-am descurcat: slava internetului si Google Translate. Poti sa inchiriezi biciclete si asa e mult mai usor sa te plimbi si nici nu mai trebuie sa mergi cu tramvaiul sau cu autobuzul. Orasul e destul de aglomerat si poti vedea persoane din toata lumea, insa cei mai multi dintre turisti sunt foarte prietenosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu