miercuri, 23 septembrie 2015

Croaziera in Insula Skiathos



In lista croazierelor reusite, o pot pune cu siguranta si pe a mea. A fost chiar anul trecut, drept urmare, in privinta locatiei, am decis sa nu o schimb si sa merg si anul acesta tot acolo.

Impreuna cu cei mai buni prieteni, o mare parte din ei o cunosc din liceu, am decis sa incercam sa mergem in anul respectiv, vara, intr-o croaziera si sa ne rasfatam ca la carte, fara sa neglijam distractia, bineinteles. Ne-am interesat la agentie in legatura cu cateva oferte, stiind ca fiind intr-un numar mai mare am avea mai multe sanse sa obtinem o reducere considerabila – si am obtinut-o! Ne-am bucurat nespus de mult ca am reusit, asa ca ne-am facut bagajele toti in cel mai strict mod, fara sa ne luam decat ceea ce ne va trebui in mod sigur. Am anticipat ca vom avea nevoie de prelungitoare si un triplu stecher (generatia pro tehnologie, cum ni se mai spune noua in ziua de azi) si cateva pachetele de post it-uri pentru noi in camera cand urma ca vreunul dintre noi sa se desparta de grup si sa lase un biletel cu cateva detalii legate de mica lui escapada. Note-urile s-au dovedit a fi foarte utile in croaziera noastra, folosindu-le si pentru a le reaminti stewarzilor de cate vreun prosop sau sapun in camera care trebuia schimbat sau inlocuit. Gasca mea nu s-a dat in vant prea mult dupa tratamentele de rasfat ae saloanelor au locurile cu mese de biliard puse la dispozitie de agentie, ci mai mult cu activitatile legate de locatie.

Croaziera noastra a avut ca tinta insula greceasca Skiathos impreuna cu multe alte obiective care ne-au incantat la fiecare pas. Am avut parte de multe activitati la care am luat parte toti, simtindu-ne super bine, am facut o gramada de poze, cele mai multe fie amuzante, fie cu peisaje de vis care iti taiau rasuflarea. Personal, recomand insula din toata inima, experienta pe care am avut-o neputand fi egalata.

Plecarea intr-o croaziera reprezinta cea mai buna alegere daca vrei sa te distrezi cu gasca si sa vizitezi in fuga multe locuri pline de activitati si cultura la fiecare pas!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu